Szolgáltatások - Dr. Gyöngyösi Bianka ...az állatorvos házhoz jön

• Szemészeti
  • Szülészeti
  • Járványtani
  • Parazitológiai (külső és belső élősködők elleni kezelések)
  • Kórbonctani alapellátások
  • Takarmányozási, táplálási szaktanácsadás (speciális gyógytápok elérhetők)
  • Betegvizsgálat (szükség esetén vérvétel, bőrkaparék, egyéb mintavétel és laborba küldés)
  • Gyors-tesztek elvégzése
  • Gyógykezelések, infúziós kezelések
  • Fájdalomcsillapítás
  • Sebkezelések
  • Vakcinázások (védőoltások : veszettség elleni, parvo elleni, kombinált oltások, egyéb)
  • Microchip beültetés és regisztráció
  • Kisállat-útlevél kiállítása

Telefonon előre egyeztetett időpontban házhoz megyek, az állatok tartási helyén elvégzek minden olyan vizsgálatot és kezelést, ami az állatorvosi hivatás szabályainak megfelel. Ha rendelői környezet vagy steril műtő szükséges az állat szakszerű és gondos ellátásához, vállalom az állat rendelőbe szállítását és hazahozatalát is.

"Háztól-házig" ivartalanítás:

Vállalom az állat rendelőbe szállítását, a műtét elvégzését (melynek ára tartalmazza az állat vizsgálatát, állapotfelmérést, altatás alatti folyamatos monitorozást, fájdalomcsillapítást, műtét utáni megfeigyelést, kontrollt, varratszedést) és az állat hazaszállítását.

Ez segítség lehet azoknak a gazdáknak, akik nem rendelkeznek autóval vagy valamilyen egyéb ok miatt nem tudja az állat szállítását megoldani.

Árak

A Magyar Állatorvosi Kamara előírásainak megfelelően alakítottam ki.

Kiszállási díj + vizsgálat, beavatkozás díja + felhasznált anyagok, gyógyszerek költségei

Elérhetőség

Hétfőtől-Péntekig 08:00-18:00 óráig hívhatnak időpont egyeztetés céljából a 0620 502 82 41 telefonszámon.

Ettől eltérő időpontokban kérem keressenek nonstop hívható kollégát vagy ügyeletet (Állatorvosi ügyelet : http://kkfhaza2.szuperinfo.hu/ )
Minden jog fenntartva!